Hírek

Nyiss a változás felé

Csak a változás állandó – mindannyian ismerjük ezt az örök érvényű kifejezést. De vajon hányan tudjuk ki is használni a változás nyújtotta előnyöket és hányan vagyunk, akik ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez?

Jellemzően a sikeres kis- és középvállalkozások azok, akik elsőként kipróbálják a legújabb technológiát, megvásárolják a legújabb gépeket, akik a leginkább nyitottak az innováció felé. Hiszen számukra az innováció egy lehetőség arra, hogy kitűnjenek a tömegből.

Kérdezzük meg magunkat: miért? Az egyediség, az innováció, a válaszban rejlik. A tudatos mosodák profitálnak a vevői igények újfajta kiszolgálásából, a vevőkapcsolat új szintre emeléséből, az új termékek és szolgáltatások bevezetéséből, amellyel új piacot nyerhetnek, vagy a meglévőt növelhetik.

Mit javaslunk, hogyan kezdj neki? Tudatos döntésekkel! Légy tudatos és határozd el:

  • Bővítem a vevői bázisomat – ugyan az állandó (visszatérő) ügyfelek azok, akik minden üzlet fő tartószerkezetét biztosítják, de a növekedéshez kellenek az új ügyfelek. Ismerd meg a piacot, ismerd meg az ügyfeleidet, igényeiket és törekedj azok minél jobb kiszolgálására. Innovatív és egyedi marketing, új és kényelmi szolgáltatások, modern kommunikációs csatornák.
  • Hosszú távra tekintek – a kockázatkerülő magatartás az, ami sok üzletembert visszatart az igazán innovatív és előremutató fejlesztésektől és egyben a hosszú távú gondolkodástól. Az innováció iránt elkötelezett vezető tudja, hogy ha egy új ötlet nem hozza azonnal az elvárt eredményeket, az nem bukás, hanem egy tanulási folyamat, amely végső soron közelebb visz egy nagyobb álom megvalósításához.
  • Folyamatosan fejlesztem a tudásomat – ha elkötelezed magad és kilépsz a szokásos komfort-zónádból, akkor fogsz igazán új ismereteket szerezni, új gondolkodást megismerni, olyan emberekkel találkozni és eszmét cserélni, akik segítenek kimozdulni a sok éves berögződésekből.

A legjobb üzletemberek sosem az állandóságukkal érték el sikereiket. A legjobbak aktívan keresik az újdonságokat, hasonló gondolkodású munkatársakkal veszik körül magukat és legfőképpen nem félnek bevallani maguknak, mik azok a területek, ahol fejlődniük kell. Mert ettől fognak tudni valóban fejlődni!